1. Wszystkie Towary dostępne w Serwisie są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
  2. Właściciel Serwisu odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Towaru lub Usługi zakupionych przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować do Właściciela Serwisu na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, a także opisać powód składanej reklamacji.
  5. Serwis zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej zgłoszenia.

Opinie o BeeActive.pl

  • Marcin: "Pełne zaangażowanie, metodyczny i bogaty program nauczania narciarstwa Szymona Słomy, jego cierpliwość i humor, dały efekty lepsze niż samodzielna nauka przez rok. Dziękuję, polecam tego instruktora." (źródło: opinie Google)

 

  • Tomasz: "Kurs był prowadzony profesjonalnie we wspaniałej atmosferze. Szkolenie prowadzone bylo solidnie, dzięki czemu można było się wiele nauczyć i zyskać nowe doswiadczenia. Prowadzący kurs dzięki dużemu doświadczeniu w bardzo łatwy do zrozumienia i przyjemny sposób tłumaczył wszystkie zagadnienia. Gorąco polecam." (źródło: opinie Google)

 

  • Michał: "Serdeczne dzięki za świetne szkolenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu prowadzących uzyskane wyniki przewyższyły oczekiwane, a do tego wszystko w mega pozytywnie zakręconym towarzystwie :) Tak więc wielkie 5!!!' (źródło: opinie Google)

 

Zobacz nasze opinie (ponad 200 pozytywnych) na Google oraz Facebooku - to nie anonimowe opinie. Sprawdź.