1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14(czternastu) dni od dnia odebrania Towaru, lub w przypadku nabycia Usługi – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres siedziby Właściciela Serwisu, tj.: ul. Odrowążów 12/16, 41-506 Chorzów lub za pomocą adresu e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Klient ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
  2. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Właściciel Serwisu niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia Usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej,
    2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
    3. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    4. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu oraz dostarczania prasy.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
  5. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży. Zwracany Towar należy przesłać na adres: Centrum Szkolenia Kadr Szymon Słoma, ul. Odrowążów 12/16, 41-506 Chorzów, Zwracany Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.
  6. Właściciel Serwisu dokona zwrotu wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży.
  7. Właściciel Serwisu ma prawo wstrzymać się ze zwrotem wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy do czasu zwrotnego otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności które z zdarzeń nastąpi najpierw
  8. Koszt odesłania Towaru do Właściciela Serwisu oraz jego opakowania pokrywa Klient.

Opinie o BeeActive.pl

  • Marcin: "Pełne zaangażowanie, metodyczny i bogaty program nauczania narciarstwa Szymona Słomy, jego cierpliwość i humor, dały efekty lepsze niż samodzielna nauka przez rok. Dziękuję, polecam tego instruktora." (źródło: opinie Google)

 

  • Tomasz: "Kurs był prowadzony profesjonalnie we wspaniałej atmosferze. Szkolenie prowadzone bylo solidnie, dzięki czemu można było się wiele nauczyć i zyskać nowe doswiadczenia. Prowadzący kurs dzięki dużemu doświadczeniu w bardzo łatwy do zrozumienia i przyjemny sposób tłumaczył wszystkie zagadnienia. Gorąco polecam." (źródło: opinie Google)

 

  • Michał: "Serdeczne dzięki za świetne szkolenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu prowadzących uzyskane wyniki przewyższyły oczekiwane, a do tego wszystko w mega pozytywnie zakręconym towarzystwie :) Tak więc wielkie 5!!!' (źródło: opinie Google)

 

Zobacz nasze opinie (ponad 200 pozytywnych) na Google oraz Facebooku - to nie anonimowe opinie. Sprawdź.